12 Mar 2012

benim--dar zaman--geçiştirilmek üzere--karmakarışık

ne derse desinler şonuç hepimizin ürünüydü ve böyle olacağı da belliydi
 
29.10.2011
01:13
Neden hep daha kötüye gidiyor .

13.11.2011
19:04
Sonbaharda kar sarı ve bayaz birbirinin yüzüne bakmayan iki renk
12.03.12
16:30
Küçük bir sandala sığınmış korkak bir kaçak sabaha karşı tüm evlerin bacasından tüttü
Dışarda ölüm var sanki, kuşlarrın kalabalığı
Nefes almanı güçleştiren, içine döktüğün bir anın savrukluğuydu ilerlememe sebep olacak davranışın. Soğuk bir cam, sıcak bir metal…
Kuşlar daha fazla üşümekte o güne nazaran, kanatları ağır, yaşları ilerlemiş.
Ağaç dalları zayıf, rüzgarda sallanmakta, hasta, sararmış…
Çirkin olmaktan kurtulamayan beton binalar bir çiçeğin görüntüsünü kapattığı için iki kat çirkin…
Herhangi birimiz hasta, uykuda…
Bilmediğim bir şey vardı, beni sevmekten vazgeçmeyecek bir nefes barınağına alacaktı ben onun bahçesinde oynarken, ben toprak solucanlarına bakarken, yaşarken ben, yeryüzündeyken vazgeçmeyecek ama yetmeyecek bir nefes…
Bana hikayeler anlatamayan insanlar, hikayeleri masumluğumu yaralayan insanlar ve bir gün daha içime yaratıcı bir fırça bırakan insanlar…
Kirletilen zavallı dünya, canlılar cansızlar, erezyon, ozon deliği… hepimiz bir bütünlükteyiz, soğumakta olan güneş bir şekilde var olan hayatı bitirecek ama kirletmeden ya da acıtmadan…
Uzaklaşıyorum kendimden, nerdeydim ya da hepsi ben değil miydin? Dağınık, hepsi önemlidir onların dokunmayın.
Yanlış yazmışsın kelimeyi belki bilerek, alışılmış şekilde anlamış zihnim.
Uyku  ah ne kadar da yakışmış yüzüne. Bir taşa birkaç sey söylenebilir. En güzelinden bir çiçeğe, bir çeylana da birkaç şey söylenebilir ama bitmiyor sözcükler bu halini anlatmaya göğüs kafesinin dansına… yatağın içine hükmetmiş bedenine.  Dönüp sayıklamaya başlasan pek yapmazsın ama yaparsan ah epeyce güzel olacak.
Tekrar ana gelecek olursak nefessiz haline hal eklemiş buz gibi bir ölü olduğunu görüyoruz. Alışmaktansa sevmediğini dile getirmek, yakınmak yansıyor diline.
Kanatlarının üzerindeki karları temizle, dön karga etrafında, dön ama sesini kes.!
Kırmızı küçük ışık, faalim hala yaşamak konusunda hem de göç ediyorum aydınlattığın alan üzerinde. 
Çam kozalağı, pat patladı bu mevsimde…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala