1 Ara 2011

ne olmuştu, nasıl kalmıştım, basacaktım mı ayağını? yoksa çarpacak mı?

dört sularında hidrojen bombası yemişe dönmüş olsam da
bu etkinin bir yıl üzerimden kalkmayacağını düşünsem de
bir geçmiş olup kaldı
hmm çok yorgunum
acıktım da galiba
uyku üzerine düşünceler fırlıyor zaten son günlerde zihnimden, bu konuda gidişat hiç iyi değil
dalmakta oluşan problem uyanmakta da meydana geliyor delik deşik olsa bile
ahh günün güzel anının varlığı ve patlamak isteyen anları
yüzüm hep anlamsız dursa da ilginç ve çarpışan gülümsemeler
loş bir koridorumuz var
evimizin genel havası da loş
güzel bir şeydir ışığın sakince yürüyüşü
dikenleri elime alma isteği daha doğrusu umursamazca alışım
iki haftaya çıkan zaman can sıkıcı bir hal aldı
doğru karşılanmayan yanlışların tadı ağzımda, bunu neden yapamayalım ki, her kes içinde gizlice gerçekleştiriyor
kendime anlamsız biri olmanın dışınd bakıyorum da fena halde iyi arkadaşlarım var o yüzden yaşamam gereken mutsuzluklara sessiz kalmam gerekiyor, hepsi cözümsüz konuşmak ta yararsız
sonra başımı alıp gitmelerime bulundukları şartlara göre göz yuman ailem
ama her yerde de yanlışlar var toplamı hata bu gidişatın ve zaten gelişat da aynı
yaşamak bu dediğim anlardan biri geri döndü içime kısacık gerçi parçalar halinde gelen bir hal olup kaldı
adice bir kararsızlık var içimde
ellerimden nefret ettiğimi öğreniyorum bazen, asla titremeleri bitmeyecek diye.
tümüyle tahammülsüzüm, ilacım da bitti, bok gibi
yapmam gereken şey hiçbir şey ken uğraşmak zorundayım ya pek sağlıklı bir uğraş değil
ahh yorgun ve farklılaşacağından bihaber dağınık bir gün
dört sularında hidrojen bombası yemişe dönmüş olsamda
bu etkinin bir yıl üzerimden kalkmayacağını düşünsemde
bir geçmiş olup kaldı
gülümsedim son olarak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala