15 Eki 2011

hayır!

soğuk rüzgarların kırık izleri duruyor içimde
sonbahar yüzüme güzel renkler sunuyor, tüm çatlakları ilaçlarla dolduruyor doktorlar yüzüme bakıp gülümsüyor bir yüz peki diyor ölmek, kendini öldürme düşüncesi taşıyormusun diyor
hayır! ben kendimle barışık olduğumu sanıyorum, hayır duyma yalanlarımı!
kanım soğuyor diyorum, duy beni.. uykum kaçıyor
uyuşuyor bedenim, yeni bir güne uyuyorum artık.
hala keşfedemeğin yara yerin gibi dokunmaya kıyamadığın bir aldatan gibi cinayetler işleniyor zihnimde, çocuklar doğuruyor.
çocuklarımı öldürüyorlar, rahmimi alıyorlar, bir kadın gözlerim kalıyor utanmam bile kalmıyor artık utanmam anlamını kaybetmiş oluyor onlar için, soğuk rüzgar ıslak ruhumda daha büyük çatlaklar açıyor uyuşturucular bile tutunamıyor, yalanlara, dona kalıyor... hayır bir yalana daha yerim yok şişiyorum suçlarını saklayacak rahmim yok artık.
yapraklar rüzgarla dans ediyor, güzel sonbahar bir kadın şehrinde seni yaşıyor, kaç kişi uzaklaşsa bile yağmurlarını içiyor hep içmek isteğinde hem... menepoza girmiş yüzüne bir sen bakıyorsun o biliyor ve bir tek sana veriyor kendini, ölse ilaçtan mezar yapacak sevdiklerinin haline senin gibi yabancı duygularını kaybetmek istemiyor uyuşmak istemiyor, sesini istiyor yapmayın diye haykırmanı boynuna tutunup ne yapıyor bunlar derken için için bir tek sende ağlıyor, gelip alıyorlar koynundan...
kimin çocukları bunlar kimin.. benim canımdan olamaz, onun çocuğu değil... bu ölen benim çocuğum olamaz... güzel bebek kime aitsin sen?
onlar sadece rüya diyor bu günse çarşamba öğleden sonra ve benim büyüsüz dünyamda sevinçlerin birleşecek...
içinde minicik bir kalp olmalı bunun gerçek değil bu soğuk bu bu başka bir şey dursun, bitsin bu rüya...
hiç bir gün karşıma çıkmasın gözüm görmesin rüyama ölü bir çocuk daha düşmesin ama beni avutsun neden beni avutmayı beceremiyor neden bu kadar korkak neden bu kadar yorgun ve kör...
tutuyor ellerii sımsıkı tek yaptığı, boktan bir durum... gözüm görmesin defol hadi çek git diyorum küfrediyorum ama elleri çok mu sıcak nedir, ellerim çok mu soğuk nedir...
canını yakıyorum...
hepsinin içinde boğuluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala