8 Ağu 2011

değil, o değil

Şüphe.
şüphelenirsem yeni bir olasılık yaratabilirim belki dedim inancım dosdoğru duygularım batıldı bu sefer.
karalaya durdum zamanı, devam ediyordu yine de gözler önünde. Pek anlamsız süregidiyorsa, değersizse karanlık ve ürkütücü durması daha iyiydi.
mutsuzdum da çok mu önemli? İnsanlar açtı, çocuklar açtı, kadınlar perişandı. Mutsuzdum hiç biri bana uzak değildi yaşanılanların kirli bir görkem değil kirletilmiş bir yoksulluktu yaşatılan, aldatılan ve gözünün yaşına bakılmayan soyulmuş bir yokluk.
vazgeçtim, değersizlik ve kendini beğenmişlikle güzelliğine inanan, gözlerimden kaçmayan adi yüreklilerin içindeki iyilik kırıntısının güzelliklerle büyümeyeceğine dünyanın kaç bucak olduğuna şahit olmalarının da pek bir fayda getirmeyeceği insanların yakınlıklarında.
yaşantım, bir yaşantı göremiyorum hele parıldayan kelimeleri satın almayı asla düşünmüyorum, sopsoğuk.
değil, o değil ve iyi ki değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala