1 Haz 2011

komşunun kapı kolunu tamir etmek diyoruz buna... içimizi söküp alan komşumuzun...

fedakarlık mı dangalaklık mı her neyse rekora gidiyorum... kolumda, bacağımda kafamda ensemde de de de damarlar kafalarına göre hareket ediyorlar aşırı stres ve üzüntü abartıyorumdan değil artık yaşayamıyorum, kaldıramıyorum... giyinip dışarı çıkmak tam bir işkence.. okul işkence.. suratları bi yerlerine batmış insanlar işkence... aynadaki işkence... gönderemediğim mektubun görüntüsü işkence... söylenmeyen merhabalar işkence... sarmayan kollar işkence... rüzgarın yönünü tayin etmek, rüzgarın derimi kesmesi işkence.... üzerlerinde anlaşılmayacak ıslaklığı olan hazinelerimizi avuçlarına bırakıyoruz içimize iyi baksınlar lanet olasıca halleri içimizi yaka yaka dişlerimize hedef derimizi kopara kopara bilinmeyecek armağanlar sunma, hem hakedilmeyen... içim acıyor, lanet olsun ben içimde yaralar açılmış ilaçlar geçiremiyor ve ben önemseyemiyorum, kimse de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala