1 Mar 2011

siyah, beyaz ve çiçekler

dışarı bakıyorum camdan nedir tüm bu olup bitenler, bu soğukta gezinen insanların derdi ne bu ağaçlar nasıl da güzel böyle şehrin kalesinin yıkık yalnzlığına dikilmiş bayrağın bezinde gezinen rüzgar..
bana ait birşeylerde var bu rüzgarda, çocukltan süre gelen arkadaşlıkların ruhu geziniyor..
dertleri ne bu insanların, her şey..
karanlık onların masallarını gizlice ulaştırıyor bana hikayeler hep aynı hikayeler aynı şeyler üzerine kurgulu..
karanlık onları bana getiriyor, bazılarını..
bir kadına yardım ediyorum, bir çocuğu seviyorum...
elleri titriyor birinin, benim  de ellerim titriyor
ellerim tükenmişliğimden titremekte
elleri heyecandan titremekte
ismimi çabucak söylüyor, ismim çabucak söyleniyor..
derdimiz ne?
insanlar geçiyor hışır hışır seslerle ve ayak seslerini bırakarak
bende geçip gidiyıorum
görüşürüz çünkü aynı mücadelenin içindeyiz
yaşıyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala