29 Oca 2011

hımm aaa

Dehşet verici güzel bir manzara, bi o kadar güzel bir yolculuk.. Beyazı bile koyu bir beyaz yanımdaki adamla birlikte kitap okuyor olmak ve kendisi için ışığı yaktıktan sonra bana da tavsiyede bulunması vs güzel yani ne bileyim kendimize saplanıp kalmadğmza işaret... Bir diğer yanımda aşırı derecede kırmızı ve oturduğundan bu yana kulağnda telefon bir kadın! Güzel bir gün paragrafsız daha doğrusu tek paragraftan oluşan.. Trafik levhaları, henüz farkettiğim durumlar ve tükenmek üzere olan gün. Ve ben belirsizlikler içinde bi parça hoşnut bir belirsiz kişi. Şehrin ışıkları göründü aldınlıklarından bana da aydınlık sunmak üzere.. Hayatta olan insan moduna girecem nerdeyse hissediyorum gözlerimin açılmasından bunu yapabilirim sanırım ... Hadi beni güldür biraz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala