13 Oca 2011

başına buyruk

Gözlerin görebilseydi masmavi bir gökyüzüydü içimdeki ama gözlerin doğmamıştı daha_içimde_ geç kaldın bense ölmek için erken davrandım… görebildiğin soğuk ve kapkara bir kara delik…
Yoruldum artık aynı şeyleri yaşamaktan yetmedi i henüz anlamıyorum ..  biraz sessiz olabilir misin uyuyacağım lambayı kapa kapıyı kapa
Biraz duy beni biraz duy ne olur..
Neyim var şu var lağım gibi akan hayat
Neyim var en azından sabrım halen yerli yerinde.. sussan seni duyacaktım.. sustun sessini özledim ağladım duyduğum hıçkırık sesiydi sadece şimdi sen hıçkırıyor mu oluyorsun yoksa hıçkıran benim ve sense yok musun.. dinle beni duy beni kapatma yüzüme hayatı kapatma üzerime karanlığı .. ihtiyacım olan soğuk ve boğuk bir hayat değilki sar beni toprak ve bir sürü börtü böcek yiyin beni
En sonda olacak olan bu değil mi eskit beni zaman incit beni ey insan ..
Düşlerim yok anlıyorum düşlerimi aramaya çıktım ya da düşler satın almaya tanıştığım insanlar tanışacağım insanlar bir şey yazmalıyım o kadar bunu yapmak zorundayım mahkumum buna duyman önemli değil beni…
Birazdan sana döneceğim hAYAt…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala